Vilar lite just nu

God morgon alla glada laxar!

Var tvungen och sätta mig ner en stund och vila.....gissa vart jag satte mig? Självklart här vid datorn för att kolla bloggen förstås. Måste ju kolla in om det hänt nå´t.
Just nu håller jag som bäst på att ta hand om hemmet. Har dammsugit halva huset och har nu halva kvar.
Vem kan vara snäll och ta över??? Städa är ingen höjdar aktivitet på en lördag, men det måste göras om man som jag har slarvat under veckan och fint blir det efterat, det är ju en tröst.

image155

Tobbe har jag skickat ut i trädgården för att klippa buskarna på framsidan. Den måste oxå få sig en putsning innan kylan sätter in. Även om trädgarden ser förskräcklig ut (måste fixa den så som vi vill ha den så småningom) redan innan så kan den knappast bli värre när sekatören gör sitt jobb.

Vill önska Er alla en trevlig Allhelgona helg!
Har Ni laddat med godis till barnen hemma om de kommer och busar för Er idag?

Måste fortsätta min dammsugning alldeles själv för det kom ingen till min hjälp.

Bye Bye

image156


/ Vindruvan







Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0