Vitt

Plötsligt blev hela världen vit framför min näsa.
Är lite smått chockad fortfarande.
Här är ett litet bildbevis, Var tvungen att ta kort på haglet som hade samlats på blom/fönsterbrädan utanför datarumsfönstret.

image207

Jag vet att Sverige skulle förändra färg från grått till vitt idag, men jag visste inte att jag var inräknad i den färgförändringen........ingen verkar gå säker helt enkelt.
Vädret gör precis som det vill.

Hade inte tänkt att skriva ett inlägg nu, men jag var ju tvungen att berätta vad som händer utanför mitt fönster.

See you later!

/ Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Här är det fortfarande grått. Inget vitt i sikte och tur är väl det eftersom vinterdäcken inte är på.
Ikväll blir det ugnsgrillade rotsaker med lammfärsburgare och bearnaisesås på minifraiche. Efter mumsmums. Jättelite kalorier. Fast det är ju fyra i ett paket... och jag lovar det finns inga kvar till imorgon. Kvällssnacks till Idol blir dom vanliga popcornen. Att man inte ledsnar på dom. Samma snacks, kväll efter kväll, år efter år.
Undras om det blir lika mysigt hemma hos er som förra fredagen.
God kväll på er.


2007-11-09 @ 18:00:36

Postat av: Tobbe

Popcorn, det är livet det. Man kan smälla i sig hur mycket som helst, hur ofta som helst för det är ju bara luft.
Kanske därför vi kallas för familjen popcorn.
Eller vad tror du Marianne.


2007-11-09 @ 19:32:42

Postat av: Marianne

Vi kallas väl inte för intet för familjen popcorn. Vi är uppväxta med popcorn. Det har blivit vårt livselexir. Men just nu är jag proppmätt. Popcornen får vänta. Det blir en, EN mumsmums till efterrätt. Men kvällen är lång så popcornen får en ny chans senare.


2007-11-09 @ 20:05:30

Postat av: Cattis

POPCORN!!!
mums kan ni tro att jag inte har aetit popcorn en enda gaang haer borta?¿ laengtar...

2007-11-15 @ 13:42:57

Postat av: Vindruvan

Jag höll på att börja förklara att det är inte popcorn som ligger på fönsterbrädan utan HAGEL.....men sen ramlade 25-öringen ner, aha, du snackade med popcornsfantasterna, Marianne och din pappa.
De skulle aldrig klara sitt liv utan popcorn det är en sak som är säker.
Stackare....HUR KAN MAN KLARA SIG UTAN POPCORN!!!!!!


2007-11-15 @ 14:30:59


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0