Avståndet har ingen betydelse


God Morgon
image89

Har precis intagit mitt röriga skrivbord med en god kopp kaffe eller för att vara exakt en härligt god cappuccino.
Då kan väl knappast någonting gå fel, eller?. NU har min dag börjat.....har din??
Jag vet att jag alltid har en trogen läsare med mig och det är ingen mindre än min goda vän , Marianne.
Hon sitter i Stockholm och filosoferar medans jag sitter måååånga mil därifrån, nämligen i Aachen.
Man brukar säga att storleken har ingen betydelse :-) men jag skulle istället vilja säga att avståndet har ingen betydelse.
Det är nästan som om du befinner Dig  i samma rum som mig, Marianne och det är en underbara känsla.
Du är helt enkelt toppen!!!!!!

Nu har jag en hel del som jag måste ta itu med idag.......JAAAAAAA......det är faktiskt så att jag gör lite nytta också även om det kan tyckas att jag sitter mest och leker vid datorn.


Sååååå................    image90


Kram / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja men visst är det så att ditt bloggande för oss närmare varandra/minskar avståndet. Jag får följa din vardag och kan lägga in små hälsningar.
Idag är det en solig dag här i Stockholm. Jag ska göra lite jobb idag, d.v.s. gå igenom lite för mitt företagande. Jag har lite att ta igen och har haft lite fler sovdagar än beräknat. Har ännu inte valt bokföringsprogram. Måste få det klart snarast för i november börjar jag fakturera. Soliga hälsningar


2007-10-24 @ 10:45:43

Postat av: Marianne

PS
Har köpt en sådan himla bra stegräknare. Hade tre stycken sedan tidigare men de var inte pålitliga. Jag kunde gå jättelångt och så tittade jag stolt på räknaren, TRE STEG. Denna nya var lite dyrare men väl värd pengarna. Det räcker med att den ligger i fickan. 10.000 steg är vad man normalt ska gå och 15.000 steg för viktnedgång. Jag har alltid haft ambitionen att gå 15.000 steg och misslyckats jämt. Nu har jag bestämt ett första mål att komma upp i 6.000 steg, även sovdagar. Rastnigarna med Melker ger en del men igår som var en sovdag så saknades 1000 steg och det var överkomligt så jag gick en extra runda runt kvarteret för att komma upp i mina 6.000 steg.
Mer soliga hälsningar


2007-10-24 @ 10:50:52


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0