Burken har varit stängd

Datorn har varit avstängd i princip hela dan och det var rätt skönt.
Har haft mycket annat att göra här hemma idag.
När jag nu slog på burken så är det ju desto roligare när man ser att nya kommentarer har dykt upp på mina inlägg, alltså är jag inte ensam ute i den stora vida cyber-rymden som jag har trott utan det finns några fler därute
som ser mig.   image70

I love you all !!!!!!!

Som sagt idag har jag inte mycket tid till övers, ska nu bege mig ner i källaren och cross-träna lite och därefter väntar en härlig bastu.
När man sen känner sig lite lagom trött och mosig så blir det film-tajm.

See you!

Kram / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Ritva Hellberg

Hej Pia!
Detta är första gånngen jag läser/kommenterar någons blogg. Vilken bra idé. Nu vet jag hur du har det utan att vänta efter mail som du inte hinner skriva (du har väl rätta många som väntar mail från dig).
GRATTIS på 40 årsdagen. Välkommen i "gänget". Det blir bara roligare och roligare att vara "mogen kvinna". Jag hade inte glömt dagen. Jag bara tänkte dig så mycket att jag visste till slut att mina tankar nådde dig. Presenten får du senare!
Vi hörs/ ses/ läses. Hur skriver man.
Kram från familjen Hellberg


2007-10-21 @ 22:03:43


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0