Fit for fight


En timmes träning nu på morgonen
= Jag är redo att ta emot dagen och dagen är redo att ta emot mig eftersom jag riktigt sprudlar av positivitet 
=)
Så här borde man börja varje morgon!!!!
Alltid lika lätt att vara kaxig efter träningen. Men jag sticker inte under stol med, än att det känns toppen när man har rört på fläsket.

image95

Dagens träning bestod av mycket hantelträning och inte att förglömma alla möjliga och omöjliga sit-ups övningar - med och utan hantlar.....puuuuh!
image96

Kämpigt, men oj oj oj vilken snygg mage jag fick efter detta träningspass.
Prova Du med vetja, det lönar sig, tro mig!!!

Ha en bra dag!

Kram / Vindruvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0