Gömda inlägg

Upptäckte just när jag scrollade ner bland mina inlägg att man kan inte se de första inläggen som gjordes utan de får man klicka på i den högra spalten över senaste inlägg, då dyker de upp.
Det har Ni säkert redan listat ut, det är bara jag som inte är så hemma på det här med bloggandet.
Ja ja jag lär mig oxå endera dagen. Tar lite tid att lära gamla hundar sitta.....

                                                      
                                                        image60




Kommentarer
Postat av: Cattis

haha jo det listade vi nog ut lite snabber aen du...men vet du vad? Den haer bloggen aer JAETTE snygg och du saehger att du inte aer saa hemma i bloggandet? daa aer jag verkligen spaend paa hur sidan ser ut naer du har laert dig ordentligt!! =)

2007-10-21 @ 17:55:44


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0