Happy Halloween


Har bänkat mig vid datorn för en stund med en Latte Macchiato och nymålade naglar. Enda sättet att hålla mig still tills naglarna har torkat. Inte ens det går, har redan varit uppe och förstört målningen....grrrrr....
Idag är det som sagt Halloween och normalt brukar jag dekorera vår ytterdörr för att bjuda in barnen till ett litet spök besök hemma hos oss, men i år är det mesta inte sig riktigt likt här hemma.......så sorry inget "Trick or treat" hos oss i år.

image135

Så här brukar det se ut.

image132

image133


Hoppas att det finns andra grannar i området som bjuder in till spök istället.
Kan vara lite si och så med det ibland, en del öppnar inte ens dörren fast att de är hemma, ja ja alla är inte lika funtade som Tobbe o jag som tycker det är roligt när barnen har spökat ut sig och att vi i vår tur kan bjuda på lite spök känsla och godis till dem också.

Tobbe & jag ska gå på "Flic Flac - en Circus thriller" ikväll, det är en fartfylld s.k. cirkus (utan djur och clowner) med mycket action, tempo, high speed från motorcyklar med spektakulera stunts. Det lär bli en nerv kittlande kväll.

Vill önska Er alla en

image134

/ Vindruvan







Kommentarer
Postat av: Marianne

Önskar er en riktigt trevlig, mysig kväll fylld av mystik och romantik.


2007-10-31 @ 14:17:29

Postat av: Maj-Britt

Hej Pia Hoppas du läste min fräckis som jag sände dig. Akta er så ni inte blir skrämda mär ni är uta och slår runt. Många kramar Maj-Britt


2007-10-31 @ 18:25:55

Postat av: Marianne

Detta har jag kommenterat från Viktväktarnas sida. Visst är det bra?
Det finns en medicin som
* sänker blodtrycket, blodsockret och blodfetterna
* minskar hjärtsjukdomar och stroke med hälften (30-50%)
* är utan biverkningar
* är gratis
* är uppiggande
* "smakar gott"
* tar 20-30 minuter att "svälja"
* sällan används

Namn:
Promenaden

Tillverkare:
Egen tillverkning- av dig. Du äger företager och all vinst tillfaller dig.

Bruksanvisning:
Promenaden tas dagligen hela veckan. Den kan tas vilken tid som helst men gärna inte för sent på kvällen då Promenaden för många är uppiggande. Gå som vanligt, men helst inte långsamt. Promenaden verkar bäst då du känner viss hjärtklappning och andfåddhet. Kom ihåg att Promenaden ska "sväljas" under minst 20-30 minuter, gärna med ett glas vatten. Glömmer du att ta Promenaden kan du nästa dag ta dubbel dos, men försök att ta Promenaden regelbundet och dagligen. Den har samma goda verkan hos kvinnor och män i alla åldrar. Promenaden har minst lika god verkan för dig som inte tidigare eller endast för länge sedan tagit denna medicin. Trappa gärna upp doseringen under en månads tid.

Hälsan ligger i dina händer och sitter i dina fötter.


2007-10-31 @ 18:30:03

Postat av: Vindruvan

Självklart läste jag din fräckis, Maj-Britt, den var jättekul, har du fler på lager?

Himla bra medicin du delar med dig, Marianne. Måste ta den medicinen oftare än jag nu gör, då kanske allt ordnar sig till det bästa till slut.

Kramar från Druvan


2007-11-01 @ 16:11:51


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0