Ingen vidare morgon



Någon vidare god morgon är det inte hemma hos mig just nu.

 

Känner mig förfärlig!


När jag ställde mig på vågen så dök det upp ett hopp i mitt ansikte, YES tänkte jag, jag står still i vikt.........MEN när jag skriver in min vikt på viktklubben så talar de snällt och vänlig om för mig:

?oj då du har visst gått upp i vikt ? ta reda på vari orsaken ligger?. Först då inser jag, visst sjutton jag vägde ju ett kilo mindre innan jag åkte till Turkiet.

image71

 

Känns hopplöst!!!!!!!!!!

 

Hoppas Din våg är av det snällare slaget.

 

Kramar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Ge inte upp. Du vet det är som att gå uppför en osandad backe på vintern. Man halkar lite bakåt emmellanåt. Men upp kommer man om man inte ger upp.

Kramis på dig


2007-10-22 @ 11:17:04

Postat av: Marianne

Hej svejs igen. Nu har jag köpt kokosbollar (lite kalorier i dom) och så ska jag lägga mig i sängen med dom och en bok jag har köpt om viktnedgång med utgångspunkt från våra kvinnliga hormoner byggd på LCHF-läran, d.v.s. mer fett och mindre kolhydrater. Men då menar dom förstås inte kokosbollar.
Ha en bra kväll


2007-10-22 @ 16:27:22

Postat av: Marianne

Kom plötsligt på en sak: att kommentera på din blogg är ju lite som att åka snålskjuts på dig. Man slipper lägga upp en egen blogg. Eller?
Nåväl du vindruvan: Nu är det upp till kamp som gäller. Vi, du och jag, mot fettcellerna. Vi ska lura dom och vinna kampen. Någon som hänger på?


2007-10-22 @ 16:30:43

Postat av: Vindruvan

Hej Marianne!

Du får åka snålskjuts hur mycket du vill på min blogg, jag har ju minst lika roligt som du.....och förresten
finns det nog fler därute som har roligt åt oss utan att vi vet att de är där.
Klart vi ska vinna kampen, frågan är bara HUR????

Kram Vindruvan


2007-10-22 @ 16:43:09

Postat av: Vindruvan

Tur att jag har dig Ritva som stödjer choklad ätandet, själv älskar jag choklad. Vet inte hur tyskarna är på den här punkten vad gäller choklad och 6, men jag har en fråga: Kan man inte kombinera det med varandra, det vore ju bäst för då slipper man stå inför det stora kvalet att behöva välja??

Kram Vindruvan


2007-10-22 @ 17:33:33


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0