Leendet är tillbaka

God morgon!

Sorry att jag inte kunde förmedla något roligt igår kväll på bloggen, men plötsligt ramlade bara all ledsamhet över mig.
Det överrumplade mig själv också, för i själva verket hade dagen varit bra och jag var vid gott mod, men sen råkade den ena tanken på Cattis efter den andra upp i hjärn kontoret på mig och tårarna var ett faktum.
Är man känslo människa så är man.
Det är historia nu och jag mår bra igen.

Har precis avslutat ett härligt 7,3 km pass med Angelika i Wurmtal.
Det är alltid ett må-bra-pass, för även om man är trött eller grinig när man börjar gå så lyckas Angelika ALLTID att trolla mitt ansikte till glädje igen.
Tack Angelika!!

Ska in i duschen nu för att sen kunna möta dagen med fräsch doft.
image122

Om nu inget kommer emellan så hade jag tänkt ta bussen in till stan på eftermiddagen, men vädret kan spela mig ett spratt, regnet hänger liksom i luften och börjar det regna så är det inget mysigt att gå på stan.
Vi får se hur det blir.

Vad ska du göra idag?

See ya

/ Vindruvan







Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0