MåBra-Dag

Det här är en riktigt må bra dag.
image42Mari ringde mig nyss och vi pratade lääääääänge.............
Vi hade säkert kunna prata lika länge till om det inte hade varit så att Mari har kommit i ett stadie i livet där  hon måste börja ta lite ansvar, inte bara om sig själv längre utan om sitt lilla knyte på armen som pockade på uppmärksamhet.
Det är så himla roligt att höra hur Mari har förändrats sedan hon blev mamma.
Sådana saker som jag berättade om när Cattis var liten (min bebies som nu är 16 år!!!!!!) kunde hon antingen rycka på axlarna åt eller också tycka att jag var lite fjollig i mitt tänkande och agerande, MEN idag först börjar hon förstå mig.......Alltså det tog inte mindre än 16 år!!!!! Snacka om att jag har varit tvungen att ha tålamod, stackars mig!!!!
Men du vet, Mari, JAG ÄLSKAR DIG precis som Du är!!!!!!


image43

Massor med kramar till Dig och Embla.

See Ya

/ Din vän




Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0