Många järn i elden


Jädrar vad jag har slitit här hemma idag.
Jag har farit mellan höststädning i trädgården, tvättning av fönster, inte vilka fönster som helst utan de största man kan finna på vårat hus nämligen i vinterträdgården. De är makalöst jobbiga att tvätta. Har mitt emellan satt på en och annan och i förbi farten förberett till middagen, men för att inte dagen skulle bli alltför stressig så har jag även suttit ner på rumpan och pysslat lite. Kan avslöja att julkorten är på G.
Puuuuh är man inte värd lite lördagsmys nu?????
Det tycker jag i allafall!!!

Ha en trevlig lördagskväll!

Kram / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Gisse så duktigt du varit Pia. Min duktighet har inskränkt sig till att rasta Melker och gått tiöö affären för att köpa lite lördagsgodis. Aja baja jag hade ju slutat med godis.
Visst ja jag har tvättat två maskiner också och skrivit en uppsägning av avtalet med föreningens bokföreningsbyrå. Bäst att göra det själv så att det blir gjort.


2007-10-20 @ 20:32:49


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0