Morgonstund har guld i mun

image35


God Morgon på Er alla piggelinare!

Själv känner jag mig som en idag för jag vaknade med ett stort leende på mina läppar, har haft Cattis i mina tankar i natt och det berodde nog mest på att jag pratade med henne per telefon i 106 minuter i går kväll......oj oj oj......det blir en dyr tele räkning nästa gång. Men varenda krona eller snarare Euro är det värt!!!!
Det var så härligt att få höra hennes röst och att hon låter så positiv och väldigt glad. Hon trivs jätte bra i Argentina och det glädjer mig oerhört mycket för då slipper jag oroa mig. Är lugn som en filbunke.

Min dag har startat......Har din??


Kram /

Vindruvan




Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0