Redan lördagskväll?



image109

Men jag har inte haft tid att skriva på min blogg idag, det har varit mycket annat som jag har uträttat idag och jag tror inte att ni har saknat mig alltför mycket.
Jag dyker ju upp här emellanåt, precis som Du gör och det tycker jag är jätte kul, fortsätt med det vetja!!!

Mitt fredagsmys övergår direkt till lördagsmys.......hehehe......har man det bra eller har man det toppen, jag bara undrar?????

Tobbe fixar just nu middagen och jag får inte komma in i köket för det ska bli en överraskning.......ååhhh jag älskar överraskningar.
Gissar på god mat, rött vin, levande ljus och softig musik i bakgrunden.
Därefter ska vi bubbla i whirl-poolen och jag misstänker att även ång-bastun får sig ett litet besök.
Låter som ett lugnt och stilla lördagsmys i mina öron.

image110


Var rädda om varandra och ha en trevlig lördagskväll

See you!

Kramizar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh vad mysigt det låter. Blir riktigt "sotis", pool och bastu.
På min meny står det räkor ikväll. Håller igen det är ju vägning imorgonbitti.
Ha en riktigt trevlig kväll.
Puss o kram på er


2007-10-27 @ 18:14:30


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0