Rensat och klart

image79



Har varit ute och cyklat i 4 timmar nu, cyklade i princip tills jag inte orkade mer!!!!!!!!!!!!!
I morse var jag riktigt pessimistisk, MEN nu har det vänt till optimistiskt tänkande igen.
Gissa att jag rensade ur allt skräp som nära höll på att ta över hjärnan på mig.
Tänk vad lite cyklande kan åstadkomma med humöret.
Hade självklart med mig kameran denna gång och här är några av bilderna på vårt underbara Aachen.
H
åll till godo.

image74

image75

image77

image76

image78


Vi har en fantastisk höst dag här hos oss idag, hoppas att Ni har det lika härligt där Ni bor.

Hälsningar / Vindruvan




Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0