Säljs på burk

Min dag har definitivt inte startat lika upplyftande som igår, känner mig precis som vår vän Gustav ser ut
ungefär.......
Näe, kanske inte riktigt så illa, för han ser ju väldigt eländig ut och så känner jag mig inte, det är bara min mage som är lite orolig.



                       image48


Då ångrar jag mig bittert att jag inte tog vara på dagen bättre igår när jag mådde som en prinsessa.
Ja ja det är inget att gråta över direkt utan.....
Den här dagen får väl oxå något innehåll i sig hur man än gör.


Om Ni inte redan kände till det så kan jag berätta att här i Tyskland säljs det på burk........

image49

Slutsats: Synd att man inte är älg........

Önskar Er Alla en trevlig torsdag
Vi hörs snart igen misstänker jag

/ Vindruvan




Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0