Skoavtryck

Vill passa på att TACKA Er allihopa som lämnar efter Er sko avtryck i min "gästbok" (om man nu kan kalla det för gästbok, ja i allafall i kommentarsfältet), det gör mig väldigt glad när jag märker att jag inte snurrar runt ensam ute i cyber-rymden.
Den kan vara så stor och främmande om man befinner sig ensam därute, men har man sällskap så är det inte lika skrämmande.
På tal om skrämmande.......det är Halloween idag.........huuuuhh......
image129


TACK!!! Framför allt ett stort tack till min dotter Cattis som nu förgyller min dag efter ditt avtryck i gästboken:
I Love You!!



Bye Bye / Vindruvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0