Trevlig helg!

Helgen är här, men jag fortsätter att jobba en stund till.
Har ändå inget sällskap här hemma och då kan jag utnyttja lugnet.
Min man håller som bäst på och kryper runt och utforskar grott systemet tillsammans med grottbjörnens folk (hans arbetskamrater) i Maastricht, så jag får räkna med att det kan ta låååååååång tid innan de hittar ut därifrån igen efter alla "vattenstopp".....hihihi.....

Under tiden kan jag passa på att önska Er alla en riktigt..........

image105


Kramizar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej svejs
Jag ska ta paus nu och ta en promenad med Melker. Idag har jag fått klartecken på en kund till så nu har jag 4 st klara.
Förresten har jag berättat att Melkis första mammis väntar en liten bebis i mars. Hon har en fantastisk kille och igår på ultraljudet fick hon se att det var en liten flicka. Så Peter blir morfar. Roligt för honom. Ikväll blir det krabba för mig och för dig...?


2007-10-26 @ 17:43:33

Postat av: Vindruvan

Woooooow!!!
Kuul att ditt företag rör på sig. Har du annonserat om din existens eller är det "kända" personer som vill ha din hjälp?
Det måste ju kännas jätte stimulerande för dig, eller hur?
Näe jag visste inte att hon ska ha barn, Roligt för de alla inblandade. Hälsa och gratulera!!!

Krabba skulle vara underbart gott.....jag kommer.....När du får oväntat besök....hihii. Vet inte vad jag ska mysa med, känner mig lite ensam för tillfället så någon mysfaktor känner jag inte än så länge i allafall, men det kommer väl.
Sitter och följer matchen just nu.

Kram Vindruvan


2007-10-26 @ 18:52:49


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0