Ugglor i mossen

image101


Idag herr Uggla hade jag tänkt närvara vid din signering av din nya platta på skivbolaget Roxy, men jag inser mitt problem..........Avståndet mellan dig och mig Mr. Uggla är definitivt för långt och det gör mig ledsen.
Jag tror att även du hade uppskattat mitt besök, eller hur?

Slutsats:
Avståndet har visst stor betydelse, jag hävdade motsatsen i ett tidigare inlägg, men jag måste dementera det genast.

Ibland ställer jag mig frågan:
VARFÖR??????

En lite smått ledsen vindruva önskar Er trots allt en mysig fredag.
Träffar Ni möjligtvis Mr Himself så kan Ni väl ge honom en hälsning från mig.




Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0