Är tillbaka på banan igen


image1297


Det är fredag och jag är på mycket bättre humör idag ;-)
Vicken tur !

Hur ser din fredag ut?

Min ser ut som följer:
Förbereder för god mat och tårta tills Tobbe kommer hem ikväll........hehehe......
Han kommer rätt sent, men ändå, vi får göra som Argentinarna helt enkelt,
de äter vid 22.00 tiden på kvällen och så lär det nog bli hos oss också idag.
Han fyllde ju år i veckan så det blir förstås lite firande när han dyker upp.

Måste fortsätta fixa lite.........

Glöm inte att fixa fredagsmyset !!!!!
Ha en skön fredag !

Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Heeeej Druvan. Har precis varit ut på en promenad med Melker. (Fick väcka honom!)Idag känns det som vår i luften. Ska arbeta lite och sedan gör jag fredag kanske. Men jag känner lite stress inför de företagsdeklarationer jag ska göra. Men det är ju ett tag kvar.


2008-04-18 @ 11:30:11

Postat av: Vindruvan

Jag håller som bäst på att fixa tårtan tills ikväll.
Sprang förbi datorn när jag var och hämtade kameran, kunde förstås inte låta bli att sätta mig här en kortis.
Men nu ska jag ner i köket igen.

Stressa inte med ditt arbete då blir ingenting bra.
En sak i taget....fortare går det inte!

Kramis / Vindruvan


2008-04-18 @ 11:37:52

Postat av: Marianne

Var inte orolig Druvan. Nu gör jag fredag. Ska gå och göra ett tredje försöket att få ett batteri till min stegräknare.


2008-04-18 @ 13:16:19

Postat av: Vindruvan

Bra att du kopplar bort arbetet och ser till att fredagen känns skööööönt avslappnad.

Hoppas du lyckas bättre med stegräknaren den här gången ;-)
Nästa rapport som sker så tror jag minsann att det kommer en till som vill sälla sig till våra pepp-talk med veckans steg....hoppas att det blir så....hehehe....

Kramis igen


2008-04-18 @ 13:24:00


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0