Bad hair days



Jag var till frissan igår.
Slingorna och klippningen är jag nöjd med, men sen när hon skulle
blåsa till håret så såg jag riktigt för jä..ig ut efteråt.
Så stressad får man inte vá så att inte kunderna blir nöjda i slutänden.
Det kändes inte kul när man betalar dyrt för att bli snygg i håret och man
går därifrån med känslan att jag kan inte visa mig ute.
Jag hade planerat att gå på stan och strosa i det vackra vädret efteråt,
men glöööööm det och inte kunde jag ta bussen hem heller så som jag
såg ut, näe då jag gick hela vägen hem istället.
På ett sätt var det ju bra för då fick jag upp mina steg på mätaren, men det
var oxå det enda som var positivt.

Har du upplevt något liknande någon gång, berätta?

Här är resultatet:


image1329


Ska fixa till håret på mitt sätt nu.......

Hoppas ni får en trevlig dag !


Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Vindruvan

Jag måste ha haft grus i ögonen för någon timme sen då jag pratade med Mari. Jag sa att det är mulet hemma hos mig idag, MEN det stämmer INTE, solen skiner vackert från en fin blå himmel.
Och jag som är så sliten i ryggen idag att jag inte orkar ta många steg.....hallååå....jag längtar ut!
Varefter timmarna går kanske jag mjuknar upp i mina stela kroppsdelar så jag får hoppas att jag orkar promenera lite senare på dan.

Kram / Vindruvan


2008-04-24 @ 10:09:29


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0