Färdigplanterat



image1266

Har precis planterat blommorna klart nu som jag
köpte tidigare idag.
Dammsög även på entré planet och insåg att jag hade glömt bort
hur jobbigt det är att städa ett helt hus (jag har ju fler våningar att städa i vårt hus)
....hehehe....det var ju lite praktiskt
att bo i lägenhet i allafall, täääänkte inte på det.
Hade ju önskat att orken hade räckt till att fixa lite i trädgården
också, men jag måste tänka på ryggen så att jag inte förtar mig.
Angelika och jag ska ut och promenera ikväll också och det är viktigt
att jag orkar med den prommisen.


Lite tänkvärt från mig idag:


image1267


........Jaaaaa, eller hur????


Vad har du gjort idag??

Tjingeling från en glad Druva





Kommentarer
Postat av: Mari

Ta en promenad till närmsta pub!
Jag längtar så efter att få roa mig för bara några få timmar. Sedan springer jag gärna hem igen till min lilla tjej.


2008-04-10 @ 17:31:46

Postat av: Vindruvan

Jag hade ju tänkt mig att prommisen idag skulle innebära kaloribortfall INTE kaloriintag, tokstolla där......hallåå!!

Kom ner till mig vännen så ska vi roa oss.
Teuterhof undrar var du håller hus ;-)

Kramisar / Vindruvan

2008-04-10 @ 17:46:59

Postat av: Anonym

Ja vad har jag gjort i dag jo Carro ringde och undrade om jag inte kunde komma och se på underverket och det var en riktig sötnos.
tusen kramisar Maj-Britt


2008-04-10 @ 21:09:20

Postat av: Ritva

Här planteras det inget ännu, 0,6 grader ute. Men det kommer nog en riktig vår hit också.
Jag har varit igen på stan och kollat skyltfönster. Jag vågade inte gå in till någon affär. Du vet vilka ovanor jag har fått. Egentligen var jag på kurs om sömn och bara gick genom Drottningsgatan. Jag fick höra att man ska sova tillräckligt och inte vara dygnet om uppkopplad diverse sätt. Då mår man bra och lever länge och förbli frisk. Tess tackar mycket för bidraget. Hon var jätte glad när jag pratade med henne.


2008-04-10 @ 21:58:25

Postat av: Vindruvan

Javisst var lilla Evelina sööööt!
Var du ensam där och hälsade på, Maj-Britt?

Jaaa det var tur att du bara kollade in skyltfönster den här gången, Ritva, kortet kan annars lätt bli överhettat om det dras för ofta på en och samma dag.....hehehe....

Ska landa i planeten nu....Go´natt!

/ Vindruvan


2008-04-10 @ 22:48:41


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0