Funkar....åtminstonde en liten stund


image1221



Äntligen funkar det igen, men gud vet hur länge det varar den här gången.
Jag hade ingen chans att hinna meddela mig att det skulle ske omfattande
arbeten i bloggsystemet, ett nytt bloggverktyg skulle installeras, men
det verkar som om det inte funkar riktigt som de har tänkt sig så det
kan innebära att det kommer vara fortsatta problem framöver.
De har varit tvingade att återgå till det gamla systemet igen pga strul med
den nya tekniken......ja ja.......teknikens värld!!


image1220


Det har inte varit särskilt kul när det har strulat så här, då inser jag att
det är lite viktigt med bloggen i allafall.....hihihi......
Vad tycker du?

Nu ska jag försöka få in min stegrapport från veckan som var som
mitt nästa inlägg, håll tummarna att det funkar.

Kramisar / Vindruvan







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej bloggen är
viktigt bra att du är på banan igen och att du inte är sjuk. Vad gjorde du i går? Skulle vara roligt att höra.

Hälsningar svärmor


2008-04-01 @ 08:55:16

Postat av: Vindruvan

Rapporten om gårdagen kommer lite senare hoppas jag.
Idag har jag inte mycket tid att spela med, jag ska först in till stan och fika med Ritva och sen ska Tobbe o jag fixa lite saker innan vi far hemåt igen.

Kramis / Vindruvan

2008-04-01 @ 09:05:39

Postat av: Linda

Jaa, det är klart jag har undrat var druvan hållit hus??? Du är saknad. Kram kram.


2008-04-01 @ 19:30:34


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0