Glömde bort


Nu ska ni få höra vad tankspridd jag är..........

Mitt humör är det inget fel på idag, men jag har ändå gått omkring med
lite tungt och dovt huvud på förmiddagen, lite på vippen att det ska tippa över
till huvudvärk.
Plötsligt kom jag underfund med varför........
Jamen hallå, mitt viktigaste intag på hela dan hade jag glömt bort, hur man nu kan glömma
det, det förstår jag inte själv ens.
Men jag är ju en liten virr-höna, såå det är kanske inte är så konstigt.
Jag har haft lite mycket att göra på morgonen så jag glömde helt enkelt bort att
dricka mitt kaffe.
Det var ju bara för mig att fixa en dubbel espresso och ta den svepande på stående fot ;-)
Vad blev resultatet av det?
Jooo, jag mår prima just nu.....hehehe.....
det var det enda som behövdes.
Snacka om att vara koffein beroende.

Har du samma problem?

image1298




Dagens tänkvärda:

Mycket få människor lever idag.

De flesta gör förberedelser för att leva imorgon.



Stämmer rätt bra.
Lite så var det ju för mig i morse när jag glömde mitt kaffe,
hade ju annat och tänka på, sån´t som skulle hända sen.


Är i fixar tagen så jag har ju inte tid att sitta här.

image1299


Ciao / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Dagens tänkvärda är på pricken precis likt hur jag lever mitt liv.
Men morgonkaffe du, Druvan. Det får man bara inte glömma.


2008-04-18 @ 15:26:31

Postat av: Marianne

Nu har jag i alla fall fått tag på nytt batteri till Stig. Nu gäller det bara att göra alla inställingar igen. Så snart vilken vecka som helst är jag på banan igen.


2008-04-18 @ 15:28:04

Postat av: Vindruvan

Näe, jag tyckte också det var konstigt att jag glömde kaffet....men hela dan verkar ha gått i det spåret, jag sitter just nu och äter min salladslunch!!!!

Välkommen tillbaka på banan igen, nu blir det åka av....hehehe....

Kram / Vindruvan


2008-04-18 @ 16:40:04


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0