Lunchen var mumma


Gissa vem som bjöd mig på lunch idag igen??
Japp.......alldeles rätt, min man förstås.
Är han inte en gentleman så säg??
Det är riktigt mysigt, jag rekommenderar varmt
att komma iväg och luncha tillsammans någon gång.
Finns möjligheten.....överraska din andra hälft en dag
med lunch på stan vetja.

Vad vi åt??
Frågan är lite överflödig, tycker jag, men ok, vet ni inte redan
så kommer svaret här:


image1233

Jag har alltid undrat var Nemo är,
nu vet jag för jag hittade honom idag......stackarn ;-)

Mmmmmm.........det var lika gott denna veckan och till och med
godare eftersom jag lät wasabin ligga kvar orörd på tallriken.
Det räckte med wasabi smaken som redan fanns på sushin
för mina smaklökar.

Ha de gott !!


image1234







Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0