Morr´n



image1326


God Morgon !





Kommentarer
Postat av: Marianne

Kommer du ihåg mitt dåliga stegantal på Stig i måndags. Nästa gång jag tittade så hade stegen blivit mindre. Går den baklänges, undrade jag? Går jag baklänges? Det hör till saken att jag hade ju inte gjort nödvändiga inställningar när jag bytte batteri. Stig hade alltså mitt under dagen bytt dag till dag 2. När jag kollade bakåt till dag 1 så upptäckte jag att jag hade tittat på Aerobicstegen (de extra snabba)! När jag tittade på de vanliga stegen så hade jag huxflux gått över 10 000 steg!!! Hurra!


2008-04-23 @ 09:51:53

Postat av: Vindruvan

Yeeees!
Då har du inte missat dina steg !!!!
Braaaa !!!
Du och Stig verkar ha det roligt tillsammans i allafall....hehehe....gått baklänges..ja jag säger då det.

Solen skiner och jag längtar ut ;-)
Är bara lite sen i starten idag, måste fixa till mig det sista så ska jag uuuuuuut.
Hur är vädret i Sverige idag?

Kram / Vindruvan


2008-04-23 @ 10:31:42

Postat av: Marianne

Kanonväder. Precis hemkommen från morgonpromenaden längs Årstaviken med Melker. Tredje dagen i rad uppför mördarbacken. Mindre flås idag än i måndags!

Kväll är det Joe Labero för mamma, Jens och mig. Ska bli kul. Linda tyckte ju att föreställningen var bra. Så jag återkommer imorgon med en recension.


2008-04-23 @ 11:23:13

Postat av: Vindruvan

Jättebra Marianne!!!
Fortsätt med de längre promenaderna det gör gott!!!

Hoppas det blir trevligt ikväll!
....och ja vi vill ha recension i morgon!!
Vart uppträder Labero någonstans?
Hälsa Jens och M-B!!

Kramisar / Vindruvan


2008-04-23 @ 11:29:06


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0