Smile


Då är det dags för lite morgonprommis för min del.
Jag ska dock inte motionsgå utan bara ut i friska luften och stega
lite med "Stegge", det är enda sättet att få extra steg på mätaren.......
......att bara lunka på här hemma med dammsugaren eller andra göromål
det ger inte mycket i steg räknat.
Sååå vi ses väl sen igen hoppas jag.

Tänkte att ni skulle få ett litet smile från mig innan jag går så känns allting bra....hehehe....
......men det förstås, idag är det ju fredag och då är allt automatiskt bra, eller hur???


image1271


..........HEHEHE.........


From your SmileyDruva




Kommentarer
Postat av: Marianne

Fredagkväll! Händer det något spännande? Något gott att äta kanske? Här ligger fredagsräkorna på tining och en flaska örtvatten på kylning. Örtvattnet är från operakällarens cateringdisk som vår ICA butik har.
Känner mig sugen på något starkare att dricka. Koppla av med en gin o tonic kanske. Fast jag undviker att dricka alkohol när jag är själv. Men det skulle vara gott. Har avlämnat ett bokslut till en kund idag så jag skulle kunna fira och att lägenheten ovanför mig (en likadan tvåa) såldes för över 1, 9 miljoner!!! Bådar gott för min stundande försäljning i höst. Hoppas att det håller i sig.


2008-04-11 @ 17:56:47

Postat av: Linda

Läste alla gårdagens inlägg precis nu, jag hade nämligen fullt upp igår. Jobbade 09.30-16.30 sedan hade vi möte 16.30-19.00 Så imorse kändes det lite tungt att inte fått träffa Joel ordentligt. Han sov när jag kom hem 19.30 och sov imorse när jag gick upp, men vaknade precis när jag skulle gå 06.30 och det blev inte så bra, jag fick säga hej och hej då samtidigt. Men Faycal var ledig idag så Joel har inte varit på dagis, de har varit hemma o myst hela dan. Skönt med Fredag ni, eller hur!!! Kram kram.


2008-04-11 @ 17:59:03

Postat av: Vindruvan

Jäpp, det är fredagskväll och jag tänker äta lite kycklingwok snart, hade ju tänkt från början att äta den tillsammans med Tobbe, men gud vet när han kommer hem.....det visste han inte själv ens.
Det är lite problem som måste lösas i Nürnberg innan han dyker upp och det kan ju innebära att han inte kommer förrän imorgon.
Han har redan missat sitt tåg som han skulle ha åkt med.

Vad roligt, Marianne, att lägenheten ovanför dig såldes för så mycket, det ser bra ut för framtiden ;-)

Ja du Linda, det är inte alltid så lätt att vara småbarnsförälder. Hanteringen av alla känslostormar både hos barnet och hos sig själv kan vara rätt tufft ibland.

Har suttit och försökt scrappa lite, dock utan foton just nu för färgen i skrivaren räcker inte till utskrift, men däremothar jag provat runt lite med deko som man kan använda runt omkring fotona.....hehehe.....Jag säger bara JÄTTEKUL!!!
Fast det hade vi väl inte trott något annat än att jag skulle gilla läget.

Ja nu ska jag gå ner och fixa lite mat till kistan innan jag svälter ihjäl.

Ha en trevlig fredagskväll!

Ciao / Vindruvan


2008-04-11 @ 18:28:21


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0