Som ny


Har precis tagit mig ett varmt och avkopplande bad.
Det var härligt att stoppa ner mina stela lemmar i karet
och sen efter 20 minuter kunna kliva upp därifrån och känna
värmen sprida sig och mjukheten i alla lederna är ett faktum.
Helt enkelt.........Härligt!!!!
Prova du med vetja, det stressar av hela kroppen......
......och du kliver upp som en ny människa därifrån........under förutsättning
att du får vara ifred med dina tankar i badrummet förstås.


image1284

Jag känner mig fräsch nu i allafall.

Ha en skön kväll!
Vad ska du göra ikväll?

Tjingeling / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Pia så söt du är där i badet, men så stora fötter du har fått, du går nog för mycket, Tänk på fötterna så dom inte blir så stora. Kramisar Maj-Britt


2008-04-15 @ 22:34:16

Postat av: Vindruvan

Jaa du Maj-Britt idag är jag en riktig plattfot.
Har gått och gått, jag trodde aldrig jag skulle komma hem. Bråttom hade jag också på slutet för de mörka molnen tornade upp sig på himmelen.
Jag hann precis lagom innanför dörren innan det började regna kraftigt.

Jag är rätt mör nu trots att jag har badat.

Kramisar / Vindruvan


2008-04-15 @ 22:46:28


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0