Stilpoäng när jag cyklar......hehehe......


image1289


I morse trodde jag inte att jag skulle komma upp ur sängen
pga min jä..a rygg som styr mitt liv, men när min morgon fick
förlöpa i ett väldigt lugnt tempo så mjuknade min rörelseapparat
till slut så pass att jag faktiskt vågade mig ut på eftermiddagen.
(Hade förstås blivit tillsagd av Mari att bara ta det lugnt idag, meeeeen........
jag är en envis rackare och solen sken ju så vackert och jag längtade ut)
Vad göra?
Jaaa, inte lyssnade jag på dig Mari iallafall utan jag följde min inres röst och
begav mig ut.......hehehe.......vid den tidpunkten var jag rätt ok igen.

Jag tog med mig cykeln så att jag växelvis kunde gå lite och när orken
inte var med mig så cyklade jag. Funkade jättebra faktiskt.
Ungefär så här såg det ut när jag trampade på min cykel....hehehe....
Akta så att ni inte blir sjösjuka ;-)

image1290



Vääääääänta måste bara svara i telefon...................

Det var Maj-Britt som ringde.
Tack för ett trevligt samtal :-)

Snart ska jag sätta mig i soffan och softa med dumburken snurrande
framför ögonen.

Ha det gött så länge !

Kramisar / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Mari

Dumt, dumt, dumt!!!
Två strukna plagg då?


2008-04-16 @ 21:38:27

Postat av: Mari

Du fick mig att piggna till lite i förmiddags.
Livet känns lite bättre igen.
Tack, Tack


2008-04-16 @ 21:40:41

Postat av: Vindruvan

Ja ja jag vet, föreläs nu inte om hur dumt jag bär mig åt, måste ju få leva också för guds skull....hihihi....

Självklart lyssnade jag på dig vad beträffade de 2 strukna plaggen i allafall, men där gick gränsen....hihi....tjohoooo.
Bra att du piggnade till och kom tillbaka till livet igen, Mari. Det gör mig glad :-)
Saknar dig sååååå....

Kramisar / Vindruvan


2008-04-16 @ 21:58:48


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0