Stolt faster



image1261




GRATTIS Robin !!!

Jag sa ju att du skulle fixa teoriprovet lätt......hehehe.......
Här sitter din stolta faster och ler :-)

Skönt att du fick uppkörningstiden på den här sidan om sommaren
i allafall, det var ju inte så lätt att få snabba tider berättade du ju sist.

Jaaaa, då är det bara att ladda för nästa Lycka Till spark i rumpan
nämligen för uppkörningen.

Lycka Till ;-)

Du kan sitta baklänges och köra och du klarar det ändå.....hihihi

P.s. När kör du halkan??? D.s.


Tjingeling / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Bir

Var är din stegrapport Pia?? Och din Marianne? O Linda har du köpt någon stegräknare än?
Här är i alla fall min stegrapport för vecka 15 Ingen större variation.
Må 31/3 15165
Ti 1/4 14396
On 2/4 8186
To 3/4 15050
Fr 4/4 14319
Lö 5/4 7240
Sö 6/4 10101 Summa 84457 Snitt per dag 12065 steg.


2008-04-09 @ 16:53:54

Postat av: Vindruvan

Jag kommer med min rapport så fort tiden finns, har inte prioriterat att skriva om den denna veckan för den är usel. Att sitta still i bilen ger inte många steg....hehehe...
Självklart ska jag fixa till den, ha tålamod bara!!
Det är bra att du ser till att vi sköter oss.

Du är riktigt duktig Gittan!
Jag fattar inte att du lyckas få ett genomsnitt på ca 12000 varje vecka, det är riktigt bra!!!
Fortsätt så....det sporrar....åtminstonde mig ;-)

Kramis / Vindruvan


2008-04-09 @ 17:46:17

Postat av: Marianne

Ojoj min stegräknare Stig är så lat. Han gömmer sig än här än där. Det är ingen ordning alls sedan han tappade sin klämma. Från måndag blir det ändring. Jag lovar.


2008-04-09 @ 18:12:47

Postat av: Linda

Här är en till stolt faster, ett JÄTTESTORT GRATTIS till Robin!!! Jättekul för dig kan jag tänka mig. När du klarat uppkörningen kanske jag kan få några privatlektioner av dig?? Näevars, jag håller mig till två hjul, det räcker. Jag har nog inte tänkt köpa någon stegräknare faktiskt, jag håller mig till min kära cykel. Kram kram.


2008-04-09 @ 18:46:30


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0