Svett loppa


image1301

(det var dock inte en motionscykel jag tränade på, men nästan)


TACK Mari, det är helt och hållet din förtjänst att jag gjorde ett
pass på cross tränings apparaten alldeles nyss.
Nu är jag lagomt svettig och vill in i duschen snart.
Då kommer jag ju lukta gott...mmm...när min man kommer hem....hehehe....

Det blev 4,2 km på 27 minuter och lite mer steg på mätaren än vad jag hade
när jag startade. Tur.......puuuh!
Tack igen, så ska en pepp kompis vá!
Fast du hajade nog inte att du fick igång mig.....hihihi.....


Nu riktigt läääääääängtar jag efter Tobbe image1302

Ha en skön kväll, det ska jag ha ;-)

Kramisar / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Anonym

Torbjörn har det bra kommer hem till ett varmt och kärleksfullt hem med god mat och kaffe och tårta och en fru som älskar honnom.

Tusen kramisar Maj-Britt


2008-04-18 @ 22:33:08

Postat av: Fredrik

heheh rolig bild!

2008-04-19 @ 12:37:30

Postat av: Marianne

Mmm ni verkar ha det skönt och mysigt eftersom bloggen inte lockar Druvan idag.


2008-04-19 @ 15:14:33


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0