Väckarklockan är ett riktigt otyg



image1276


Hjääääälp!

Idag ringde väckarklockan 03.50.
Det är hemskt att behöva gå upp den tiden på dygnet.
Visst jag var uppe fram till 04.30 då Tobbes taxi kom,
men sen kunde jag gå och lägga mig igen som tur var.
Värre var det för Tobbe, hans dag hade nu börjat vid den tiden.

Här hos mig är det regn rusk väder idag och det är inte kul
eftersom jag hade planerat att fara in till stan och fixa lite ärenden.
Men det känns inte som om det tilltalar mig så mycket.
Vad som än händer så måste jag trotsa vädret och gå till posten i allafall.

Hur ser din dag ut?


Vi hörs !

Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Jaa du Druvan. Du skulle stannat i Stockholm. Här är det strålande sol och vaaarmt.


2008-04-14 @ 11:36:02

Postat av: Vindruvan

ååh vad härligt det låter.
I Nürnberg skiner också solen.....hallååå.....jag bor i ett regnhål, vad gör jag här????


2008-04-14 @ 12:13:53

Postat av: Marianne

Du är nog på rätt plats. Här kom värmen av sig.


2008-04-14 @ 18:00:31

Postat av: Anonym

Hej Pia jag skakar kl 3.50 hjälp jag hatar tidiga mornar jag tycker synd om alla som måste gå upp
och jobba hela dagen och sent på kvllen. Men ha det så bra Pia Kramisar
Maj-Britt


2008-04-14 @ 18:24:53


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0