.........Zzzzzzzzz...........




image1323


Natti Natti !!!!

Nattis kramar från Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Bir

Är du dubbelt så trött i kväll mot vad du brukar vara?


2008-04-22 @ 22:23:18

Postat av: Marianne

Ja precis...Birgitta. Jag trodde först att jag såg i syne.

Icke sa nicke gick det bättre att maila dig ikväll.


2008-04-22 @ 23:00:47

Postat av: Vindruvan

Ja egentligen kunde det vara en bra förklaring att jag var dubbelt så trött igår kväll eftersom inlägget dök upp 2 ggr!!!!
Jag hade lite problem med bloggen, den var seg som kola och jag misstänker att de höll på att jobba med den. I tron om att det ena inte kom med så gjorde jag ett inlägg till och plötsligt är båda med....hallååå.
När jag sen skulle "städa" undan ett av dem så kom jag inte bakom till korrigeringen överhuvudtaget.
Då blev jag verkligen dubbelt så trött att jag gick och la mig....hehehe....
Ska försöka fixa det nu istället.

Ha en bra dag!
Kram Vindruvan


2008-04-23 @ 09:31:54


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0