Bageri "Druvan"




Nu på förmiddagen har bageriet "Druvan" haft fullt upp i köket.
Tidigt i morse redan, stod jag endast iklädd pyjamas.....hehehe.....
och fixade kärleksmums, men sen kom jag på att det kanske vore
vettigt att duscha och klä på mig lite ifall jag skulle behöva se lite
respektabel ut. Men med facit i handen så hade jag inte behövt
anstränga mig med det för jag kunde ha bakat mina bullar i lugn
och ro utan att jag blev störd av någon dammsugarförsäljare.
Varför denna plötsliga baknoja???
Jaaa, vad gör man inte för sin man (kan man ju undra)?
Han la in en beställning på fikabröd till morgondagens möte
och undrade om jag hade lust att göra ngt hembakat.
Visst självklart, det är ju bara kuuuul!
Fast jag hade ju gärna velat fixa ngt mer spännande än
vad resultatet nu blev, men det är Tobbes egen önskan och då får
jag väl lov att rätta mig efter det.





Dagens ord:

Erbjud någon din hjälp idag
.....och du får garanterat ett leende tillbaka ;-)





Vad står på din agenda idag ?


Kramis / Druvan







Kommentarer
Postat av: Linda

Mmmmmmm, ser farligt goda ut.......


2008-08-20 @ 19:55:44

Postat av: Vindruvan

....Mmmmmm.....DE ÄR FARLIGT GODA.....hehe ;-)


2008-08-20 @ 20:10:21

Postat av: Ritva

Bullarna ser godare ut än mina frysta kokosbollar. Best att äta bara med ögonen dina bullar för det blev ingen promenad ikväll.

Är lite skakis efter besked om flygolyckan Madrid. Jag kommer att åka samma flyg med Jens om 5 veckor till Las Palmas. Man får trösta sig med statistik och sluta oroa sig.


2008-08-20 @ 22:00:30


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0