Försvunnen






Men hörrni.......
Nu behöver jag verkligen hjälp här.

I vanliga fall har jag inga problem att utföra hushållsarbetet
här hemma, men idag då så är Tobbe hemma för att han är
sjuk, stackarn........och vad händer då??????
Han är borta !!!!!
.....Väck......Puts väck........Jamen hallåååå
Jag har letat och letat på alla möjliga och omöjliga ställen.
Hittar honom inte........... 
Håll med om att det är lättare att hålla reda på barnen
än vad det är att hålla reda på mannen ;-)
Jaaaa, han dyker väl upp när det börjar knorra i kistan
om inte förr.






Ni kan ju säga till om ni hör ngt från honom.


Tjingeling / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Tobbe

Men hallål,

Jag var bara på mitt vanliga ställe där man kan fål lugn och ro, dvs TOALETTEN


2008-08-28 @ 15:35:25

Postat av: Ritva

När inte barnen längre håller reda på sina föräldrar är det frun som gördet.Fast Druvan är inte vidare bra på det.Ni kanske borde ha alltid mobilen på er så hör ni var det ringer om den andra är borta.

Vilken effektiv damsugare ni har? Är det för att hålla kvalster och annan ohyra borta? Vilken kategori hör Tobbe till?


2008-08-28 @ 19:59:59

Postat av: Marianne

Du är rolig du Druvan och du Ritva är minst lika rolig också. Det är tur att ni finns så att en tråkmåns som jag får sig ett skratt då och då.


2008-08-28 @ 20:10:11

Postat av: Vindruvan

Ohyra såklart....hehehe.....

Nu gäller det att lägga benen på ryggen och springa, tur att jag är bra tränad....see you!


2008-08-28 @ 20:17:38

Postat av: Linda

Nu får vi nog göra en efterlysning på Druvan!!! Har Tobbe tagit över dammsugaren, eller???


2008-08-29 @ 20:09:49

Postat av: Marianne

Leta i spåret vet ja...


2008-08-29 @ 21:44:20


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0