Hon är vuxen nu



Japp, det är bara att inse att även min lilla bebies är vuxen nu.
Inte lätt för en mamma som mig att förstå det alla gånger.

Men men...........
Här är alltså ytterligare ett bevis på att min tjej har klivit in i vuxenvärlden ;-)




(Cattis bil..........jaaaaa, eller hur Joel?)


Idag gjorde Cattis sin första teorilektion,
.........Spännande spännande JÄTTESPÄNNANDE !!!

Stort LYCKA TILL på den här spännande och utmanande resan !







En liten avslutande historia:

Fredrik höll på att ta körkort.
Under de teoretiska proven fick han frågan:
- "Vilket hjul är minst belastat när man tar en
vänstersväng i hög fart?"
- Fredrik funderade en stund, och skrev till slut:
"reservhjulet".




Passade ju väldigt bra med den här historien, eftersom Cattis
första lektion handlade bl.a. om däck.


Nu ska jag landa i planeten....Natti natti allihopa!!!!

/ Druvan





Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Ja ja jag säger då det, Sitter och titta på henne när hon var 5 mänader och var hos oss och stodi possition ett i baletten då var hom jättesöt det sötaste barnet som föddes det året. Jag måste när jag är hos Marianne lägga in det på cannern så alla bloggare fär se henne. Kram farmor på stan


2008-08-22 @ 15:19:29

Postat av: Farmor på stan

Man blir aldrig för gammal för att lära sig stava Det stavas tror jag scanner inte canner men ni bloggare har väl högt iq säkert tresiffrigt så ni förstår? Rätta mej annars, Kram farmor på stan,


2008-08-22 @ 19:31:39

Postat av: Vindruvan

Jag och mina löss har ett oerhört högt iq så vi har inga problem att förstå dig....hehehe.....

Meeeeen vad vi inte förstår, jag och mina löss, det är var alla håller hus egentligen.

Jag ser att ni är här och checkar, men ni säger inte många knyst, det är minsann bara farmor på stan som är piggheten själv och håller sig aktiv ;-)



Kramis / Vindruvan


2008-08-22 @ 21:36:52


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0