I´m ready.....are you?






Love you !!!

/ Druvan





Kommentarer
Postat av: Tess

Trevlig blogg! Hit kommer jag komma tillbaka! :)



http://theresevictoriajohansson.blogg.se

2008-08-22 @ 21:49:37

Postat av: Marianne

Ja jag har varit slarvig med att kommentera Druvan. Men du vet att jag är här. Sovrumsmålningen är klar. Blev om jag får säga det själv skitbra. Jag vet precis hur jag ska möblera och dekorera det sedan. Väntar några ytterligare dagar innan jag flyttar in sängen så att golvfärgen får härda ytterligare. På måndag börjar jag med hall och kök.



Idag har jag varit på ögonakuten. Fick in något skräp i ena ögat i onsdags. Ni vet hur det känns. Efter att ha gått omkring och inte velat blinka med ena ögot i två dygn och sköljningar m.m. inte hjälpt blev det akuten idag. Och tro det eller ej, under ögonlocket låg en liten frökapsel! Nu går jag omkring och njuter av att inte ha skav i ögat. Tänk så skönt livet kan vara ändå. Jag kan blinka!


2008-08-22 @ 22:18:13


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0