Paus




Håller som bäst på att städa i kryddskåpet just nu och som ni vet så
kan det verkligen behövas ibland.
Fattar inte att det kan bli så rörigt.......jaja skönt att få det gjort nu.





Jag var tvungen att lägga in en liten paus i min städning
och då tänkte jag prova den här kalla kaffe drycken samtidigt som
jag tittar in här en sväng...........
Vänta nu så ska vi se om den är god...........





........sluuuurp.......

......mmmm......underbart god !!!!!
Det var inte sista gången ;-)

Finns det att köpa ngt liknande i Sverige oxå ???
Nån som vet ???

Måste fortsätta igen.....har ju redan druckit upp.

Kramis / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Ritva

Ser gått ut. Har aldrig smakat. Innehåller drycket massa onyttigheter? Hur sjutton har du fått så snygg kropp fast du äter alltid så gått? Är det kanske din nya "man" som är orsaken? Menar förstås Stegge.

Jag ska börja röra mig snart: imorgon eller torsdag eller nästa vecka...


2008-08-12 @ 18:46:29

Postat av: Stephan

Ja det finns , har provat div sorter, caramel, choklad. latte.Man ska skaka dom så det blir lite skum överst.


2008-08-12 @ 20:27:59

Postat av: Marianne

Nämen Stephan! Vad kul att se dig här! Hoppas på fler gånger. Kram från syrran.


2008-08-12 @ 21:00:55

Postat av: Vindruvan

Kuuuuul att du oxå knapprar ner ett par rader i min blogg, Stephan, det gör mig glad :-)

Dessutom satt du på svaret på min fråga.

Visst är det gott att dricka den här kalla kaffe drycken när det är varmt ute?

Jag köpte på mig ett par olika sorter oxå, men tanken var ju att Cattis skulle kunna ta med sig till skolan för att dricka mellan lektionstimmarna.

Nu kommer vi kanske att slåss om dem...hehehe...

Ha dé



Kramis / Druvan


2008-08-12 @ 21:24:58


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0