Fastnat i min kameralins





Sitter här och undrar lite hur det har gått för Joel på dagis den här veckan?
Det är säkert inte så lätt att återanpassa sig i det "hårda" dagislivet igen efter
en lång skön semester med mamma och pappa.




Här har vi en bubblande glad liten Joel hemma i brorsans trädgård.
Härlig sommarbild, eller hur ??
Det krävs ju förstås att man har en fin fotomodell för att helheten
på kortet ska bli perfekt......och det hade jag ju som ni ser !!!

Jag och min kamera, den följer mig nästan ständigt och jämt.
Tröttnar ni aldrig på att jag blixtrar stup i kvarten på allt som rör sig?
Även om, så kommer jag inte sluta med mitt fotograferande utan
så småningom byta upp mig till en bättre apparat bara och
dååååå ni dåååå kommer det bli änu fler foton tagna.....hehehe.....





Här kommer det fruktleverans..........
Visste ni oxå om att den dyker upp sommartid på Dalarö ???

Jätteroligt att ni ville komma och hälsa på oss  ;-)
TAAAAACK !!!!!!



Meeeeeeen Pappa, ska man se ut så här ????


Här har Joels pappa spökat ut sin son igen med diverse
atteraljer(stavas garanterat inte så, men vem byr sig?)
Dessutom är det TJEJBRILLOR som han har på näsan....hihihi.....


Hoppas det har gått bra för er allihopa när ni nu har återgått
eller ska återgå till vardagens vanliga lunk med arbete, skola,
dagis och allt annat som inkluderas i vardagen.

Nu står i allafall helgen och knackar på dörren.
Njut av den !!!






Tjingeling / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Bir

Vad han är söt lilla Jojjo!

Sverige i Tennisdubbelfinal KUUL!!


2008-08-15 @ 16:25:21

Postat av: Marianne

Sicken charmis! Kram på dig Joel.


2008-08-15 @ 20:06:02

Postat av: Linda

ÅÅÅÅHHHHH, min gulleplutt!!! Han är en så duktig kille. I Måndags som var första dagen på dagis efter 5 veckors ledighet hade jag oroat mig lite för, men det hade jag gjort helt i onödan. Visserligen var jag med Joel i ca. en kvart innan jag sade hej då. Jag förberedde honom genom att prata om dagis helgen innan, och jag lämnade honom glad o nyfiken. På Tisdagsmorron när väckarklockan i mobilen ringde tog Joel genast den o började leka att han ringde till sin fröken Anna. Hela veckan har gått jättebra, han får så mycket beröm att han är en sådan duktig kille. Vi är världens stoltaste föräldrar. Nu kommer det även lite 2-ords meningar såsom min pappa, min mamma, pappa dusch. Han är sååååååååååååå go. Trevlig helg på er. Kram Linda.


2008-08-15 @ 20:16:13

Postat av: Vindruvan

OJ, vad duktig du är mosters lilla gullunge!!!

Men det visste jag redan sen tidigare.



Pussar och goa bamsekramar endast till dig Joel

från moster Pia


2008-08-16 @ 11:04:43


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0