Prommis






Vi tog oss en prommis idag oxå,
dock i en mycket långsammare takt än igår, men ändå.
Det blev väl en sisodär 6 km som vi promenerade i allafall,
bra jobbat Tobbe!!!!
sen bar det iväg hemåt för att grilla.
Så nu har vi precis ätit grillad hel fläskfilé, grillade grönsaker, klyftpotatis
och Gittans underbara vitlökssås....jaaa ni vet vad jag menar.
Lite sent fick vi mat idag, men det gör inget för tjejerna är ju vana
sen Argentina att äta vid den här sena timmen.

Cattis och Maria har varit lite trötta idag efter nattens partajande.
De hade roligt på discot och kom väl i säng vid 04.00 tiden i morse.
Det förklarar ju en hel del varför de har varit lite trötta.
I morgon blir det nog shopping inne i Aachen för deras del.

Känner mig rätt trött jag oxå även fast jag inte har partajat
så jag ska nog snart landa i planeten

Ses i morr´n igen!

Kram / Vindruvan








Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0