VV - Sjömansgryta


Halloj!

Har precis fixat till lunchen och även njutit av den,
dock i min ensamhet idag för jag vet inte alls när
Cattis behagar dyka upp.
Visserligen slutar hon sin undervisning nu, men efter
skolan skulle hon träffa en kompis på stan.
Jag kan ju inte svälta bara för att hon inte kommer hem i tid, eller hur?
Nä, då får ju hon stå sitt kast.


Det här stod alltså på matsedeln idag...........




Det var mumma kardemumma....mmmm....



På tal om sjöman........

Här kommer ngt tänkvärt:

Sjömannen ber inte om medvind,
näääää, han lär sig segla !!






Japp så ligger det till.

Lite kaffe på det här nu då och Druvan
är fit for fight igen......hehehe.......


Tjingeling från mig till dig








Kommentarer
Postat av: Marianne

Smarr!


2008-08-27 @ 17:44:33

Postat av: Ritva

Det ser gått ut. Blev du inte vrålhungrig under tiden du lagade maten?


2008-08-27 @ 18:21:21

Postat av: Bir

Jag läste ett citat i NT för ett tag sedan. Jag satt upp det på kylen.

-Lycklig är den som inte sörjer det han saknar, utan gläder sig över det han har. (Demokritos,ca460-370fkr)

Tänk va smarta dom var redan då.

Ha en bra kväll. Här öser regnet ner (som vanligt. Men vi har det varmt och gott inne, tända ljus o mys pys.


2008-08-27 @ 21:21:26

Postat av: Vindruvan

Bra citat, Gittan!


2008-08-28 @ 17:52:39


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0