Huvudet i sanden









Ledsen att jag inte har brytt mig om bloggen på ett tag !

Har haft huvudet i sanden i stort sett hela helgen.
Orkar inte prata om det så var snäll och fråga INTE.

Håller som bäst på att försöka resa upp mitt strutshuvud igen.

Även ni hamnar i humörsvängningar ibland, eller hur?
men det märks inte så väl när ni inte har en egen blogg som ni
skriver i dagligen.
När jag har problem och uteblir från bloggen så märks det direkt.
Inte så bra alla gånger.

Oroa er inte, jag är en hård nöt att knäcka, jag är på G igen.


Kram / Druvan






Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Ja så kan man ju göra, för min del stoppar jag huvudet i sängen ganska ofta nu för tiden. Kram



Farmor på stan


2008-12-09 @ 18:26:46

Postat av: Bir

Vi har fått post i dag. Ett jättefint julkort från Tyskland. Jag fattar inte hur du kan vara så påhittig. Julkorten ser ju olika ut varje år. Jag har inte kommit så lång i julkortsplaneringen än men i går köpte jag i alla fall julfrimärken. Många kramar hoppas vi ses snart!


2008-12-09 @ 21:07:48

Postat av: Marianne

Jag har också fått ett jättefint julkort från Tyskland som har letat sig ända hit ut i skärgården.



Tusen tack. Jag hoppas att du vet Druvan hur uppskattade julkorten som du gör.


2008-12-09 @ 21:35:50

Postat av: Linda

Här har det oxå landat ett jättefint, uppskattat julkort som man ser & märker att det är gjort av KÄRLEK. I love you sis. Kram Linda.


2008-12-09 @ 21:56:38

Postat av: Linda

Undrar var min kommentar som jag skrev igår i ditt förra inlägg tagit vägen???


2008-12-09 @ 22:12:20


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0