Lägesrapport


Tittar in här lite snabbt innan det är dags att sussa kudden.
Det är lite mycket omkring mig just nu så jag har inte haft
tid att blogga idag.....sorry......jag såg att ni undrade lite var
jag höll hus.

Lägesrapport:
Cattis har varit hemma från skolan idag och kommer vara
det i morgon också. Hon är visserligen på bättringsvägen,
men hon har fortfarande ont och kan bara äta mosad mat.
Hon har väl tappat modet lite när hon säger:
- "Jag kommer nog aldrig kunna äta normalt igen"

Ett gott tecken var att hon har kunnat prata en stund med Julia
i telefon idag iallafall, men hon fick ont efteråt, stackarn !

Det blir nog bra till slut, tror ni inte det ?

Idag trillade det in ett jättefint julkort från Farmor på stan :-)
TACK så jättemycket !!!





Nu är Druvan trööööött och nu ska Druvan sova.





Natti natti !

/ Druvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad kul! Det kortet har jag också köpt men skickat till någon annan. Hoppas att Farmor på stan inte har skickat ett sådant till det stället också.


2008-12-15 @ 23:04:14

Postat av: Vindruvan

....hehe.....lustigt !!

Ser nästan ut som om ni är släkt med varandra, 2 själar men en och samma tanke :-)


2008-12-16 @ 09:06:37


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0