Tandis






Min dag startade som första patient hos tandläkaren.....
....Hur kul e´det då ??

Det var väl bara att intala sig själv och gilla läget.....
.....hade ju lite svårt för det förstås eftersom tandis
inte är ett ställe för mig.
Men men, jag har klarat mig, är hemma nu och har överlevt.

Hon lagade ett mikroskopiskt litet hål och bytte en fyllning.
Kostade en slant förstås, men jag ska hålla inne med klagan
för jag tror att det är betydligt dyrare i Sverige.

Jag kan i allafall pusta ut för jag är klar nu.


Vad gör du idag ??

Ha en bra dag !

Kramis / Druvan







Kommentarer
Postat av: Farmor på stan

Hej du är en baddare på att gapa skönt för tandläkaren att se och jobba bra



Kram farmor på stan


2008-12-04 @ 14:24:21

Postat av: Vindruvan

Jaa, jag gapade stort, både i tandläkarstolen och här hemma (gäääääsp)....för fy sjutton vad trött jag blev när jag kom hem....helt färdig, så jag somnade på studs.

Inget vettigt har jag fått gjort idag mer än ätit och sovit och så tandis försås. Vicken dag !!!!


2008-12-04 @ 14:35:43


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0