Bowling

Hej svejs!

Som ni vet så var vi till våra vänner i å-berga i helgen.
Innan vi for ut till dem så träffades vi i Täby för att spela
bowling tillsammans. Det var riktigt skoj, längesen som jag spelade.
Mitt spel var otroligt ojämnt, klotet for iväg så snett att det var svårt
att hitta rätt teknik, ena stunden rännan, nästa stund strike.....
Ja ni förstår säkert vad jag menar.
Slut resultaten på de 2 serier som vi hann spela var ingen skrytsam
historia för min del, men Martin däremot han tog hem stor slam, inte bara
i bowlingen utan han vann dessutom ALLA andra spel vi spelade under
kvällen och nattens gång.
Fast det hör ju till saken att han inte var dopad som vissa andra av oss var.....
..........hehehe........andra mer, andra mindre......ingen nämnd ingen glömd.


image1055



image1054


Gillar Du att spela bowling?
Hur brukar det gå för dig?

Tack för en mycket trevlig helg!!

Promenad bilderna från söndagen kommer vid ett senare tillfälle.

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Med andra ord Druvan: det är skillnad på bowling o bowling förstår jag. För på bowling framför TVn är du en fena.


2008-02-25 @ 19:35:55

Postat av: indruvan

Javisst är det skillnad.
I verkligheten är klotet så himla tungt och jobbigt att få iväg i rätt riktning, men virituellt behöver man inte vara stark ju.

Ciao / Vindruvan


2008-02-25 @ 20:31:21

Postat av: Bir

Var är du Linda? Jag väntar på nästa roliga historia. Nu när du har börjat måste du fortsätta underhålla oss. Hoppas du mår bättre nu.


2008-02-25 @ 21:03:10

Postat av: Ritva

Tack själv vindruvan och Tobbe.
Helgen var toppen.


2008-02-26 @ 12:23:17

Postat av: Linda

Näe du, Gittan, jag är bara Druvans "stand in". Jag roar er bara när druvan är upptagen med annat. Annars mår jag bättre, men skall till vårdcentralen imorron för att undersöka mitt fortfarande igenbommade öra. Mamma o jag ska ju gå på Joe Labero på Lördag o det skulle ju vara trevligt om jag har normal hörsel. Idag lämnade jag Joel på dagis efter en lång tid hemma, ska snart hämta honom, hoppas det har gått bra. Kram Linda.


2008-02-26 @ 12:35:22

Postat av: Vindruvan

Tack Linda för att du tog ditt ansvar att se till att bloggen funkar fast att jag inte är här ;-)
Det skötte du strålande!!!!
Då kan jag lugnt åka till Göteborg i helgen...hehehe....
Hoppas du får någon bättre hjälp med örat när du ska till läkaren i morgon. Krya på dig!!!!

Kramis / Vindruvan


2008-02-26 @ 13:03:00


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0