Ha en trevlig helg



image1050







Vi ska till å-berga i helgen.....
så ni får försöka roa er på bästa sätt här på bloggen.
Själv ska jag roa mig med våra vänner i Skärgårdsstad.
Först står det bowling på programmet och därefter
trevligt mys.

Vem tror ni vinner bowlingen??????
Inte blir det jag iallafall.
Jag är glad om jag kan undvika rännan
och orkar fram till käglorna.....hehehe......
Ja, det lär nog bli en kul syn att se mig spela.

Sååååå......
Ses kanske imorgon igen.

Bye bye ;-)

Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Linda

Va rädd om ryggen i bowlingen Pia. Självklart hejar jag på dig kära syster!!! Kram Linda.


2008-02-23 @ 12:24:46

Postat av: Vindruvan

Tack för att jag blir påhejad av dig, Linda, det kan jag behöva!!!

Ciao
Vindruvan


2008-02-23 @ 12:36:07

Postat av: S A R A

hehe jag suger på bowling haha xD

2008-02-23 @ 15:09:33

Postat av: Linda

Druvan tyckte ju att vi fick roa oss själva här ikväll så här kommer ett litet bidrag från mig:

Det var en gång 1 svensk & 2 norrmän som bodde i England. Varje dag efter jobbet gick alla 3 till en pub. Efter några år så dog svensken & på begravningen sa den ena norrmannen till den andra:
-Du, den där svensken..... Han var allt bra konstig!
-Vadå, vad menar du?
-Jo, han hade ju 2 rövhål!
-Näe, det hade han väl inte!?
-Jo, för varje gång vi gick in på puben

så sa ju ägaren:
-Here comes the Swede with the two assholes!!!

Fnisselifniss, hoppas det föll någon i smaken.....


2008-02-23 @ 21:42:02

Postat av: Barbamorsan

Hoppas du hade kul på bowlingen och missade rännan någon gång i alla fall :)

2008-02-23 @ 22:11:31

Postat av: Marianne

Ja det var roligt Linda. kram och sov gott allesammans


2008-02-23 @ 23:29:41

Postat av: Linda

Har Druvan överlevt gårdagens bowling??? Börjar bli lite orolig när ingen uppdatering skett.


2008-02-24 @ 20:20:24


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0