Hej svejs igen

Kul att Ni kunde komma!!!

image859

Vi har hittat diskbänken nu....
Ibland saknar man sin diskmaskin, men jag har ju Tobbe
och det funkar bra det me´.....hehehe....

Det gick bra att komma hem ser jag eftersom ni är online redan....
Vad skulle vi göra utan våra datorer???
Jag bara undrar?

Det var jätteroligt och mysigt att Ni ville sprida lite glädje hemma i vår sterila miljö.
Men nu har vi till med vackra blommor i fönstret och på bordet, så det börjar ju bli
riktigt trivsamt vetja, tack så hjärtligt!!!!

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Maj-Britt

Tack för att vi fick komma jag är jättemätt sitter och bara stönar det blir en dag i morgon oxå nu har jag börjat och stavat fel, kan det vara modern stavning? Kan någon svara mej på det Kram på er alla


2008-02-03 @ 23:23:42

Postat av: Marianne

Tusen tack för att ni tog emot oss. Det blir väl en revansch i bowling så småningom. Eller hur...?


2008-02-04 @ 14:32:52


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0