Morgonpromenad

God morgon!

image878

Har varit på en uppfriskande morgon promenad nu.
Uppfriskande om man bortser från trafiken förstås.
Det är lite skillnad mot att gå i Wurmtal på tisdagarna förstås, det måste erkännas.
Det blev i allafall en 40 minuters promenad i ganska snabb takt och det känns skönt.
Därför kallar duschen på mig nu.
Jag klagade ju på min stegräknare igår att den omöjligt hade mätt alla mina steg när
jag var på Söder igår och det stämmer faktiskt, ibland funkar den och ibland inte.
Antagligen är det sviterna efter det ofrivilliga doppet som gör sig till känna.
Meeeeen det här är inte kul när jag inte kan lita på den.
Måste köpa mig en ny, ska ta mig ett snack med Marianne för hon har en bra mätare.
Är du vaken ännu, Marianne,  HALLå!!!!!!  jag har problem.....stegproblem.....min följeslagare vill
inte alltid med mig....hjälp....kan du vara min följeslagare istället????

image879

Ska duscha nu!

Ciao!

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0