När ska vi spela igen?

image862

Jaaaa jag behöver revansch i bowling, jag kom 3:a (av 4) båda gångerna som vi spelade.
Säg bara till när det passar, jag hänger på.

Maj-britt däremot var en fena på att spela, sopade banan med oss alla första matchen.

image863

....och när jag började fundera mera på saken så insåg jar att vi tjejer var rätt bra.
1. M-B
2. Marianne
3. Vindruvan
4. SIST Tobbe....hehehe...

.....men han tog revansch nästa spel för där vann han före Jens, mig och M-B.

Tack Jens för att du tog med dig Wii till oss det var underhållande ;-)

Kramisar / Vindruvan







Kommentarer
Postat av: Maj-Britt

För mej i morgon kan vi spela jag älskar att spela,
men det går ju inte du och jag har ju inte något spel. jag kan väl komma till dej någon och dricka gott kaffe någon dag Kram


2008-02-04 @ 18:39:11

Postat av: Ritva

Hej igen! Nu har jag återhämtat mig från en riktig kul bröllopsfest där jag och Stefan var i lördags. Bröllopet var 6/10 och festen nu. Så vi väntar på er fest! När vi kom hem hade vi 11 stycken ungdomar på gården. de hade precis gått ut. Vi som hade förbjudit att bjuda hem folk när barnen var själva. Min lille son gör inte alltid som mamma säger. Undrar om han har någonsin gjort??
Imorgon är det semmeldags och ärtsoppa på kvällen. Det är finsk tradition och om man pratar under middag komma man att få problem med myggorna på sommaren. Jag har aldrig lyckats vara tyst.
Jag tycker också om att spela. Det var länge sedan vi spelade Pictionary eller Fia med hutt. Du och Tobbe får komma över och återuppliva gamla traditioner.


2008-02-04 @ 21:29:17


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0