Rykande färska....eller?

God morgon!

Har inte kommit med min stegrapport som ni ser, har inte hunnit fixa till den ännu, men jag
hoppas att jag fixar den under dagen nå´n gång även om den är RIKTIGT usel denna gång
och då menar jag verkligen usel.
Förra veckan var jag inget aktiv pga att min rygg besvärade mig rätt häftigt, men nu är den
tillbaka i sina "normala" krämpor igen. Den "normala" smärtan har jag
fått lära mig att leva med,
men när det blir som det blev i veckan som var då vill jag inte vara med längre.
Hela jag landar i källaren.
Fast nu har jag klättrat upp till första våningen och då är det ju bara att ta
"Stegge" i ett hårt grepp och gå ut.


Igår var vi hemma hos Maj-Britt och åt söndagsmat och här kommer en liten
rapport därifrån......hehehe......


image993


Ett och annat missöde.......
det är sån´t som händer då och då.
Till slut blev dina belgiska våfflor underbart goda i allafall
......mmmm......
Tack för en trevlig söndagseftermiddag/kväll.


image994

Tjingeling / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Det där känner jag igen. Hihi.


2008-02-18 @ 17:02:53

Postat av: Vindruvan

Jassååå......har det hänt förut?

Kramis / Vindruvan


2008-02-18 @ 17:20:46


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0