Till nästa lilla sjukling


image886

Till Joel!

Här kommer massor med krya-på-dig kramar från
Moster Pia och Tobbe.

På den här bilden ser du ändå rätt pigg ut om jag jämför med
de andra "snoriga och rinnande ögon" bilderna som var med i mailet.
.....Lill-plutten.....inte kul alls att vara sjuk......stackare!!!!

image885

Dagis bacillerna är inte att leka med, men hoppas att
du snart blir frisk så att du kan gå dit och leka med alla kompisarna igen.
Tänker på dig!!!!


Kramisar från
Pia & Tobbe




Kommentarer
Postat av: Joel

TACK moster Pia o Tobbe för att ni tänker på mig. Idag känns det faktikt bättre och jag hoppas kunna gå till dagis imorron för mamma börjar ju jobba på Måndag och då är det ju bra om jag är lite van vid dagis och att vara utan mamma o pappa. Gissa vem som kom hem med en elefant-leksak igår? Joo, min älskade pappa förstås. Jag blev JÄTTEGLAD och pappas present tillbaka var att jag sa PAPPA på riktigt!!! Jag har länge hållt på att ljuda: baabaa, baapaa, boaapaa, men igår sa jag som man ska säga och det var nog för att jag blev så glad för elefanten. Det första jag gjorde när jag vaknade var att ropa på PAPPA.... Kram Joel.


2008-02-06 @ 12:12:24

Postat av: Marianne

Grattis Joel
Nu har du upptäckt språkets mysterium och vilken betydelse det innebär att behärska omgivningen med de rätta orden.


2008-02-06 @ 12:31:01

Postat av: Vindruvan

Det var minsann skönt att höra att du kan gå till dagis imorgon lill-plutten, då behöver inte moster Pia vara orolig för dig.
Vad duktig du är Joel som har lärt dig att säga pappa, nu kan du börja öva dig på att säga Pia, det är inte svårt alls, pröva får du se.

Kramisar från din moster


2008-02-06 @ 14:49:42

Postat av: Joel

Jaaa, Marianne jag har verkligen upptäckt "språkets mysterium" för ikväll fick jag även till MAMMA två gånger. Gissa om mina föräldrar är stolta!!!! Jag ska öva flitigt på att säga Pia nu, jag lovar moster. På förmiddan mådde jag sådär fast bättre än igår, sedan efter att jag sovit en eftermiddaslur kom mormor o liva upp stämningen lite. Hon hade köpt semlor som vi festade på och så fick jag en sångbok med cd-skiva till också. Jag dansade för fullt för mormor och mamma som blev jätteglada att se mig på rätt bana igen, så imorron kör vi på dagis, KUUUUL. Kram Joel.


2008-02-06 @ 21:27:27


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0